FANDOM

Jim Button
Imię Jim
Nazwisko Button
Miejsce zamieszkania Ziemia
Płeć Męska
Gatunek Człowiek
Kolor włosów Ciemny blond
Kolor oczu Brązowe
Data urodzenia 19 sierpnia 1978
Umiejętności Leczenie zębów
Szpiegostwo

Jim Button – dowódca Organizacji Szpiegowskiej Naleśników i dentysta.

WyglądEdytuj

Jim Button to średniego wzrostu mężczyzna, który jest dobrze zbudowany. Jego barki są bardzo szerokie, a on sam jest szczupły. Ma ciemnoblond włosy, które są postawione do góry za pomocą żelu. Jego oczy mają kolor brązowy.

Nosi najczęściej luźną koszulkę i dżinsy. Na nogi zakłada czarne adidasy. Czasem zarzuca na ręce czarną, skórzaną kurtkę.

CharakterEdytuj

Jest raczej miłym człowiekiem. Lubi żartować ze wszystkiego, co czasem denerwuje wszystkich dookoła. Czasami zniechęca tym do siebie ludzi. Nie jest typem przyjaciela, którego się łatwo zdobywa, nie zaczyna także samemu głębszych znajomości. Jednak jeżeli ktoś wyciągnie do niego przyjazną dłoń, wtedy z chęcią zostaje przyjacielem takiej osoby. Gdy już się z kimś zaprzyjaźni, wtedy na pewno nie opuści go w potrzebie.

HistoriaEdytuj

Urodził się w centrum Waszyngtonu w zamożnej rodzinie. Jego ojciec był ważnym urzędnikiem, a matka sławną tancerką. Namawiali go, by został kimś wielkim, jednak on nie chciał żadnej popularności. Zawsze chciał się zająć zupełnie inną rzeczą - szpiegostwem. Jednak wiedział, że nie może nikomu powiedzieć o swoich ambicjach, a także pasjonowała go też jedna rzecz - stomatologia. Dlatego wszystkim mówił, że chce zostać dentystą. I tak się stało. Rodzice posłali go na najlepszy kurs dla przyszłych stomatologów i wykupili budynek, w którym urządzili jego gabinet. Jim ukończył szkolenie z najwyższą oceną i został dentystą, który w krótkim czasie zdobył mnóstwo pacjentów. Jednak w budynku było jeszcze jedno duże pomieszczenie, więc jego rodzice postanowili, że wynajmą je jakiemuś dentyście. Niedługo po ogłoszeniu, że jest gabinet do wynajęcia, w progu domu państwa Button zawitała młoda dziewczyna - Jane Cash, w wiadomym celu. Rodzice Jima się zgodzili i Jane zaczęła pracować w gabinecie obok młodego Buttona. Poznali się i z początku byli tylko kolegami po fachu, jednak wkrótce zaczęło się rodzić między nimi głębsze uczucie. Zakochali się w sobie na zabój i, wiedząc, że chcą spędzić ze sobą resztę życia, wzięli ślub. Do dzisiaj są szczęśliwym małżeństwem.

Kiedy Jim uczył się na dentystę, w tym samym czasie szukał jakiegoś szkolenia dla szpiegów. Okazało się, że jakiś jego kolega jest tajnym agentem NASA i zaproponował mu, że zabierze go na kurs dla szpiegów NASA, gdyż brakowało im ludzi. I tak się stało. Chłopak wyszkolił się i został szpiegiem NASA, ale jako, że był świeżakiem, brał udział tylko w drobnych misjach.

Gdy nastąpiła inwazja Kortiti na Ziemię, utworzona została Organizacja Szpiegowska Naleśników, by je wszystkie wyłapać. Jej pierwszymi członkami zostało parę podrzędnych szpiegów, którzy jednak mieli potencjał, w tym Jim. Z początku jej szefem było NASA, ale miało do roboty dużo innych rzeczy, więc OSN stało się niezależne. Wtedy dowódcą Organizacji mianowano Jima, który nie miał większych oporów przed przyjęciem tej roli. Spodobało mu się całkiem dowodzenie, ale na szczęście nie odbiła mu palma. Dlatego jest lubiany przez większość członków i piastuje swój urząd do chwili obecnej.

Pewnego dnia powiedział swojej żonie o swoim drugim życiu. Uznał, że nie może tego dłużej przed nią ukrywać i spodziewał się, że albo mu nie uwierzy, albo będzie wściekła. Jednakże nie stała się żadna z tych rzeczy. Jane zapytała tylko, czy są jakieś wolne miejsca, bo też chce pobawić się w szpiega. Okazało się, że akurat brakuje członków, więc pani Button zgłosiła się na rekrutację i ostatecznie przyjęto ją. Więc tym sposobem państwo Button razem są dentystami, a po godzinach prowadzą tajne życie jako szpiedzy.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki