FANDOM

Drzewo Kokornako
Kokornako
Nasiono Mąka pszenna
Owoce Jabłka w masie naleśnikowej
Występowanie Planeta Naleśników
Żywiciele Kołły

Kokornako - drzewo na 9. w Układzie Słonecznym Planecie Naleśnkiów.

WyglądEdytuj

Drzewo jest niewielkie i spróchnieje po piętnastu dniach od zaowocowania. Kora drzewa jest zrobiona z masy glutenowej w kolorze czarnym. Na licznych odgałęzieniach tworzących koronę całego drzewa gęsto rosną owoce - jabłka w masie naleśnikowej. W jednym dniu można zebrać ich około dwunastu, ponieważ w nocy drzewo wstępuje w tryb uśpienia.

Cechy charakterystyczneEdytuj

Te drzewa są wypełnione po brzegi stabilizatorami, syropami frurktozowo-glukozowymi, utwardzonymi tłuszczami naleśnikowymi i roślinnymi oraz wszelkiego rodzaju E. Pomimo tak odrażającego składu owoce rośliny są zdrowe. Jest to ulubiony przysmak Kołł, które zapylają inne gatunki porostów na planecie. Wyciśnięty z owoców miąższ jest świetny do polewania naleśników, ale stosuje się go tylko i wyłącznie w dzień Nutsa, kiedy polewa się nim koty, by oddały one pełnię smaku.

ZaleceniaEdytuj

  • Aby drzewo zaowocowało należy polewać je trzy razy dziennie masą naleśnikową. Najpierw polewamy wsypaną do naleśnika mąkę pszenną, a później to, co nam wyrośnie.
  • Należy posadzić drzewo nie w swojej posesji, a na jej zewnętrznej części, aby Kołły mogły tam bezpiecznie dolecieć.
  • Trzeba chronić Soski od owoców drzewa - dla tych zwierząt jabłka są niezdrowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki