FANDOM

Legenda o Naleś Niki Tija i jego armii to legenda o Naleś Niki Tija i jego armii.

Treść legendy Edytuj

Dawno, dawno, dawno, dawno i jeszcze raz dawno temu żył sobie szaman Naleś Niki Tija. Miał on różdżkę, która umiała wyczarowywać sosy do naleśników. Pewnego dnia ukradł NASA rakietę kosmiczną i poleciał na Marsa spróbować naleśników z Restauracji Maksia, ale zapomniał, że to na Ziemi i trafił na Planetę Naleśników. Spotkał tam dwa plemiona: Takakao i Kortiti. Takakao było złe, a Kortiti dobre i malutkie, składało się tylko z jednego Nutsa i czterech Naleśnikowych Ludzi. Swoją drogą był to Legendarny Nuts. Szaman, bo był potężny, postanowił pomóc Kortiti. Złych ludzi w plemieniu Takakao zamienił w drzewa Kokornako, a resztę ocalił, ale jednak wypił nazwę plemienia, myśląc, że to kakao i tak Takakao zmieniło się w plemię bez nazwy. Jednak okazało się, że Kortiti (z wyjątkiem Legendarnego Nutsa) to podli zdrajcy, którzy w ukryciu przed wszystkimi jedli krokiety. Pewnego razu Legendarny Nuts odkrył, jak 25 osób z jego plemienia (rozmnożyli się) jadło krokiety. Dlatego pokicał do szamana i zaczął mu, piszcząc, przeszkadzać w jedzeniu naleśnika. Wtedy Naleś Niki Tija zdenerwował się. Nuts pokicał gdzieś, a szaman za nim. W końcu dotarli do miejsca, gdzie 30 (5 się dosiadło) Kortitiowców żarło krokiety i bezglutenowe naleśniki. Wtedy szaman rzucił na nich klątwę: ile będą żyć w jako takim stanie pokoju z przeciwnym plemieniem, tyle czasu będzie się zbierała Naleśnikowa Armia, a kiedy zaatakują, zostaną wszyscy pokonani przy jej pomocy. Potem szaman wybaczył Nutsowi i dokończył jeść naleśnika. Potem okazało się że plemię bez nazwy oddaje cześć Naleś Niki Tijowi i jest dobre. A potem odleciał na Ziemię powiedzieć Maksiowi że robi najlepsze naleśniki, a plemię uczyniło legendarnego Nutsa nieśmiertelnym. I owe zwierzę żyje do dzisiaj.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli Maksiu wtedy żył, to jest długowieczny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki