FANDOM

Legendarny Nuts
Legendarny Nuts
Legendarny Nuts
Gatunek Nuts
Płeć Męska
Wiek Nieznany (wiadomo jednak, że jest nieśmiertelny)
Miejsce zamieszkania Planeta Naleśników
Przyjaciele Kortiti (dawniej)
Naleś Niki Tija
Wrogowie Takakao (dawniej)
Kortiti (obecnie)

Legendarny Nuts – jest to pierwszy Nuts w Drodze Mlecznej, a więc i na Planecie Naleśników. Był jednym z pierwszych członków plemienia Kortiti. Jest nieśmiertelny.

WyglądEdytuj

Jako, że Legendarny Nuts jest pierwszym Nutsem, różni się nieco wyglądem od innych zwierząt z jego gatunku. Jego sierść jest złota, a on sam jest większy od swoich współplemieńców - ma 40cm średnicy z sierścią i 10cm po ogoleniu. Jego oczy są w wyjątkowym odcieniu zieleni przypominającym ziemską trawę i tak jak u pozostałych Nutsów są prawie w całości pokryte włosami. Legenda głosi, że posiadają one magiczne właściwości, jednak nikt tego nigdy nie zbadał.

HistoriaEdytuj

Główny artykuł: Legenda o Naleś Niki Tija i jego armii.

Początkowo Legendarny Nuts wraz z czterema Naleśnikowymi Ludźmi tworzył małe i dobre plemię Kortiti. Byli oni nękani przez złe plemię Takakao. Jednak pewnego razu szaman Naleś Niki Tija zamienił część Takakao w drzewa Kokornako, a resztę, która nie była aż taka zła, uratował. Po tych wydarzeniach populacja Kortiti zaczęła się stopniowo zwiększać. Żyli sobie szczęśliwie, aż pewnego dnia Legendarny Nuts odkrył, że jego współplemieńcy są podłymi zdrajcami, gdy zauważył, jak jedzą oni tłuste krokiety. Postanowił znaleźć kogoś, kto mu pomoże w tej sprawie. Pokicał do szamana i zaprowadził go do Kortiti, a ten rzucił na nich Klątwę Naleśnikowej Armii. Zwierzę zawiedzione tymi wydarzeniami zaczęło kicać po Planecie Naleśników w poszukiwaniu lepszego życia. Dotarł do plemienia bez nazwy, które było kiedyś plemieniem Takakao. Okazało się, że są dobrzy i czczą szamana Naleś Niki Tija. Stwierdzili oni, że ten Nuts jest wyjątkowy i będą go też czcić, dlatego musi cały czas żyć, więc uczynili go nieśmiertelnym. Owe zwierzę żyje do dzisiaj i wierzy się, że będzie jedynym świadkiem ataku Naleśnikowej Armii, który przeżyje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki