FANDOM

Marchewkoludki
Marchewkoludek
Kolor Pomarańczowo-zielony
Wiek Nieznany
Rasa Nieznana
Płeć Żeńska/Męska/Dzieciowa

Marchewkoludki (łac. Homo carotus) - nie są zwierzętami, warzywami, ludźmi ani Naleśnikowymi Ludźmi. Żyją na Planecie Naleśników.

Wygląd Edytuj

Wyglądem przypominają do złudzenia ziemskie marchewki. Są mocno pomarańczowe za młodu i wyblakłe na starość. Ich zielone włosy są ułożone tak, jak im się podoba, mogą je zapuszczać. Mają brązowe rączki i nóżki, osiągają do 0,5 metra wzrostu. Mają duże czarne, piwne lub zielone oczka.

Historia Edytuj

Z informacji jakie otrzymaliśmy od OSN, żyły one na Planecie Naleśników na długo przed erą Naleśnikowych Ludzi. Są czymś, co wygląda jak warzywo, ale nim nie są, ponieważ chodzą i potrafią mówić. Tajne dane z Archiwum Naleśnik Top Secret mówią, że pierwszy raz zobaczono je na żywo 100 lat po zasiedleniu planety. Istnieje legenda, która mówi, że był chłopak, który zaprzyjaźnił się z jednym z nich, jednak są to tylko legendarne domysły. Powstało kilka pomysłów na to, gdzie mogą mieszkać Marchewkoludki. Najpopularniejsza z nich mówi, iż mieszkają one pod ziemią i żywią się wszelkimi owocami.

Legenda Edytuj

Legenda opowiada o chłopcu z ziemi, który mieszkał u Naleśnikowych Ludzi. Można ją przeczytać tutaj.

Ciekawostki Edytuj

  • Żywią się owocami.
  • Żyją głównie pod ziemią.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki