FANDOM

Naleśniczek
Gatunek Nuts
Płeć Męska
Wiek 5 lat
Miejsce zamieszkania Planeta Naleśników
Przyjaciele August Pancake

Naleśniczek - zwierzątko domowe Augusta Pancake'a i zarazem jego najlepszy przyjaciel. Należy do gatunku Nuts.

WyglądEdytuj

Naleśniczek, jak inne Nutsy, posiada gęstą, ciemnobrązową sierść, spod której prawie nie widać intensywnie niebieskich oczu. Zwierzątko jest niewielkich rozmiarów, ma 30 centymetrów średnicy, gdy nie jest ogolony i 6 centymetrów po ogoleniu.

CharakterEdytuj

Zwierzątko jest miłe i lubi się bawić, szczególnie z ludźmi, których polubi. Obdarza bezgranicznym zaufaniem każdego, kto, według niego, jest go godny. Jednak wobec swoich wrogów jest bezlitosne i potrafi ich porządnie pogryźć.

HistoriaEdytuj

Naleśniczek urodził się w jamie znajdującej się nad Jeziorem Klonowym, którą zamieszkiwała rodzina Nutsów. Wraz z nim na świat przyszło dwoje jego braci. Jednak pewnego dnia rodzina Naleśniczka została zaatakowana przez członków plemienia Kortiti, którzy byli okropnie głodni, a nie znaleźli żadnych Konfuritek. Porwali i zjedli całą rodzinę Naleśniczka, jednak on zdołał przetrwać. Został on potem znaleziony przez Naleśnikowych Ludzi, jednak nie mieli oni co z nim zrobić, więc zanieśli go do schroniska.

Pewnego dnia Naleśnikowi Ludzie zabrali Augusta Pancake'a do schroniska, w którym przebywał mały Nuts. Gdy nastąpiło pierwsze spotkanie mężczyzny z Naleśniczkiem, od razu nawiązała się między nimi nić zaufania, a August postanowił, ze przygarnie zwierzaka i z nim zamieszka. Od tamtej pory mały Nuts mieszka w domu Augusta Pancake'a.

CiekawostkiEdytuj

  • Uwielbia się bawić w berka ze swoim panem.
  • Żywi się wyłącznie naleśnikami.
    • Jego ulubione naleśniki, podobnie jak Augusta, to zwinięte naleśniki z dżemem truskawkowym.
  • Często pije syrop klonowy zamiast wody.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki