FANDOM

Naleśniki piętrowe z podwójnym kremem truskawkowym, sałatą, powietrzem i gorzką czekoladą
NaleśnikiPiętrowe.png
Typ Naleśniki
Smak Truskawkowo-sałatowo-powietrzno-gorzkoczekoladowo-naleśnikowy
Wynalazca Leśnik Norman Anielski
Miejsca, w których można je spotkać Restauracja Maksia

Naleśniki piętrowe z podwójnym kremem truskawkowym, sałatą, powietrzem i gorzką czekoladąnaleśniki, których wynalazcą jest Leśnik Norman Anielski. Zrobiły furorę w Restauracji Maksia.

OpisEdytuj

Naleśniki te są piętrowe. Wiele pojedynczych kawałków ciasta jest na siebie ponakładanych. W przerwach między nimi znajdują się: podwójny krem truskawkowy, sałata, powietrze, a także gorzka czekolada. Najlepiej smakują, gdy są położone na wielkim talerzu udekorowanym listkami mięty maczanymi w białej czekoladzie.

HistoriaEdytuj

Pewnego razu N. A. Leśnik postanowił upiec sobie naleśniki. Jednak nie miał ochoty na typowe naleśniki z serem czy dżemem, więc postanowił poeksperymentować. Upiekł pojedyncze kawałki ciasta naleśnikowego i położył je na sobie, a do przerw między nimi dodał podwójny krem truskawkowy, sałatę, powietrze i gorzką czekoladę. Gdy ich spróbował, stwierdził, iż są to najlepsze naleśniki świata. Jednak jeden z tych naleśników przyczepił się mu do głowy, więc Norman musiał chodzić z nim na głowie. Pewnego dnia przyszedł do niego Maksiu i został poczęstowany niezwykłymi naleśnikami. Uznał, że są genialne i poprosił N. A. Leśnika o przepis na nie, by mógł sprzedawać je w swojej restauracji. Okazało się, że były strzałem w dziesiątkę i już po paru dniach wszyscy znali Restaurację Maksia sprzedającą wyśmienite naleśniki piętrowe.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki