FANDOM

Nuts
Nuts
Rodzaj Zwierzak domowy
Kolor Ciemny brąz, Szatynowy
Wiek Żyją do 25 lat
Szczegóły Są bardzo puszyste, Lubią koty

Nutsy - Zwierzęta domowe, które żyją stosunkowo długo, do 25 lat. Sam August Pancake adoptował jednego z nich i teraz jest dla niego jak rodzina.

Wygląd Edytuj

Nutsy są małymi zwierzątkami, porośniętymi niezwykle miękką, ciemnobrązową lub szatynową sierścią, którą można golić i robić z niej różne akcesoria i ubrania. Spod ich włosów prawie nie widać oczu. Zwykle osiągają do 30 cm średnicy z włosami i 5 cm po ogoleniu. Ich oczy są najczęściej niebieskie.

Cechy charakterystyczneEdytuj

Wszystkie nutsy łączy jedno. Uwielbiają pewne danie, którego nie można znaleźć na ich planecie. Jest to zwierzę przyrządzane tylko w jeden dzień w roku - Święto Nutsa. W tym dniu na Planetę Naleśników są transportowane całe stada kotów z Ziemi. Następnie mieszkańcy planety przyrządzają dany gatunek kota w różnych odsłonach: na słodko, na słono, w panierce, w sosie. Nutsy w tym dniu mogą rozkoszować się szczególnym traktowaniem i pysznymi daniami z kotów.

Sławne NutsyEdytuj

Do najsławniejszych Nutsów należy Naleśniczek - zwierzątko Augusta Pancake'a oraz Legendarny Nuts - pierwszy Nuts w galaktyce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki