FANDOM

Planeta Naleśników
Planeta Naleśników
Typ Planeta
Lokalizacja Układ Słoneczny
Miejsce w Układzie Słonecznym 9.
Odkrywca August Pancake
Mieszkańcy Naleśnikowi Ludzie

Planeta Naleśników - 9. planeta w Układzie Słonecznym, znajdująca się tuż za Neptunem. Została odkryta w sierpniu 2016 roku przez Augusta Pancake'a.

WyglądEdytuj

Kształt tej planety przypomina zwiniętego naleśnika. Jest ona pokryta żółtą trawą. Podobnie jak na Ziemi, znajdują się na niej morza i oceany, a także rzeki i jeziora, ale zamiast wody w jeziorach płynie syrop klonowy, a w rzekach ciasto naleśnikowe. Ponieważ planeta ta jest bardzo oddalona od słońca, ociepla ją jej maślane jądro. Planeta jest ogromna, jednak aby dostać się do jej mieszkańców, należy wlecieć w nią. Jak nadzienie naleśnika, należy wlecieć statkiem kosmicznym (lub windą kosmiczną, jak kto woli) pomiędzy warstwy planety.

Planeta Naleśników ma kilka księżyców, jednak bliżej poznany został tylko jeden - Planeta Klon.

RoślinnośćEdytuj

Na Planecie Naleśników rośnie wiele roślin powiązanych z naleśnikami. Do podstawowej roślinności należy żółta trawa, która stanowi przyprawę do naleśników przyrządzanych przez jej mieszkańców. Dużą część planety pokrywają także drzewa, na których rosną, w zależności od gatunku, ser, dżem lub nutella.

ZwierzętaEdytuj

Na Planecie Naleśników żyje mnóstwo nieodkrytych jeszcze gatunków zwierząt. Wiadomo jednak, że wszystkie z nich są naleśnikożerne. Udało się jednak jej mieszkańcom oswoić takie gatunki jak: soski, nutsy i konfuritki.

Sosek Edytuj

Zwierzak jest mocno oswojony z natury. Nie potrafi przeżyć bez człowieka na wolności, jest podobny do ziemskiego psa, ale zamiast uszu ma małe, niewyrośnięte różki. Zwykle jest maści białej w karmelowe łatki.

Nuts Edytuj

Zwierzę całkowicie pokryte szatynowym włosiem, prawie nie widać mu oczu. Dość przyjazne, małe stworzonko. Ludzie by go polubili ze względu na ich ulubiony składnik menu - koty, które bardzo trudno znaleźć na Planecie Naleśników.

Konfuritki Edytuj

Konfuritka 1

Konfuritki, często nazywane "furi", to rodzaj przyjaznych wszelkiemu stworzeniu, ryb. Mają długie, falbanowe płetwy ogonowe i przeurocze oczka, zazwyczaj zielone lub szare[1]. Ryby są koloru od szarych po żółte i mieszkańcy planety NIGDY ich nie jedzą. Wyjątkiem jest złe plemię Kortiti. Kortiti żerują na konfuritkach i obżerają się niejadalnymi bezglutenowymi naleśnikami i tłustymi krokietami.

Kołła Edytuj

Kołły są pożytecznymi zwierzętami zapylającymi wszelkie rośliny na Planecie Naleśników. Plemię Korkiti jest uczulone na ich sierść obfitującą w gluten.

Kokomiki Edytuj

Kokomiki są koso-podobnymi gryzoniami.

Yss Edytuj

Ysse są ptakami bojowymi, na które wiele naleśnikowych ludzi ma uczulenie.

Ostatnio mieszkańcy planety, spostrzegli małe marchewkowe ludki, które zostały nazwane Marchewkoludkami.

MieszkańcyEdytuj

Wiadomo, że na tej planecie mieszkają Naleśnikowi Ludzie. Po odkryciu tej planety zamieszkał tutaj także August Pancake, któremu spodobało się tutaj tak bardzo, że nie chciał wracać na Ziemię, która jest jego rodzinną planetą. Na tej planecie, ludzie żyją zwykle 200-300 lat, ale nigdy nie wyglądają na starych, ponieważ odżywiają się w dużej mierze owocami drzew bardzo bujnie rosnących na Planecie Naleśników. Nikt nigdy nie zrozumiał dokładniej tych drzew ani ich owoców, jednak trwają badania próbki owocu przesłanej przez Augusta.

PrzypisyEdytuj

  1. Bywają bardzo rzadkie odmiany z niebieskimi oczami w stylu znanego na ziemi Yato.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki