FANDOM

Wuj Omlecior
Wuj Omlecior
Wuj Omlecior
Imię Wuj
Nazwisko Omlecior
Miejsce zamieszkania Planeta Naleśników
Płeć Męska
Gatunek Naleśnik z jajkami
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Niebieskie
Kolor brody Blond

Wuj Omlecior — wuj Omleta. Brat Pani Omletowej. Marzył, by jego siostrzeniec został zawodowym księciem.

WyglądEdytuj

Wuj Omlecior wyglądem przypomina omlet. Jednak posiada on długą, blond brodę i włosy tego samego koloru.

CharakterEdytuj

Omlecior jest pozornie miłym omletem, ale po bliższym poznaniu ukazuje się jego prawdziwa osobowość. Jest okrutny, bezlitosny, zrobi wszystko, aby osiągnąć swój cel, dowodem na to jest próba uduszenia Omleta, gdy ten oświadczył, że nie chce już dłużej być zawodowym księciem.

HistoriaEdytuj

Omlecior został usmażony razem z Panią Omletową w Zagubionej Naleśnikarni, gdy jeszcze nie była zagubiona. Jednak nie zostali zjedzeni przez klientów, gdyż narodzili się chwilę przed Mistycznym Naleśnikiem Mocy, który uratował ich przed śmiercią.

Rodzeństwo uciekło i zabrnęło w krainę, którą nazwali Daniem Naleśnika. Rządzili nią wspólnie, aż na te ziemie dotarł omlet, który zakochał się ze wzajemnością w Pani Omletowej. Z ich związku urodził się Omlet, który był uczony przez wuja, jak być zawodowym księciem.

Pewnego razu Omlet się zbuntował. Powiedział, że już nie chce być dłużej zawodowym księciem i chce zostać filozofem. Wuj się zdenerwował i podjął próbę uduszenia siostrzeńca. Wtem przybył Naleś Niki Tija i ocalił przyszłego filozofa. Udało mu się także przekonać Omleciora, żeby zaakceptował drogę życiową siostrzeńca i go nawrócił na dobrą drogę.

Od tamtej pory Omlecior żyje ze wszystkimi w zgodzie i już nigdy nie próbował nikogo udusić.

RelacjeEdytuj

OmletEdytuj

Na początku miał dobre relacje z Omletem. Uczył go, jak być zawodowym księciem, a Omlet pilnie słuchał. Jednak od pewnego momentu Omlet stawał się coraz bardziej zamyślony. Wuj chciał wiedzieć, co się dzieje, lecz tamten nie odpowiadał. Jednak pewnego razu wyznał, że chce zostać filozofem. Omlecior poczuł wtedy nienawiść do siostrzeńca i objawił ją w czynach, ale kiedy Naleś Niki Tija go nawrócił, ponownie zaczął mieć dobre relacje z filozofem.

Pani OmletowaEdytuj

Rodzeństwo zawsze miało ze sobą dobre relacje. nigdy się nie kłócili, zawsze mieli takie samo zdanie. Tak właściwie ich relacja nie jest zbyt warta do opisania, bo nie dzieje się w niej nic ciekawego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki