FANDOM

Zagubiona Naleśnikarnia
Zagubiona Naleśnikarnia
Typ Budynek
Rodzaj Naleśnikarnia
Lokalizacja Gdzieś na Planecie Naleśników
Właściciel Nieznany
Klienci Naleśnikowi Ludzie (kiedyś)

Zagubiona Naleśnikarnia- naleśnikarnia, znajdująca się gdzieś na Planecie Naleśników. Nikt nie wie dokładnie gdzie, ponieważ można ją znaleźć jedynie przez przypadek.

WyglądEdytuj

Naleśnikarnia to ogromny budynek, podzielony na kilka sekcji (ze względu na swego czasu ogromną liczbę klientów) oraz na kuchnię i pomieszczenia dla personelu.

Każda sekcja jest innego koloru i odnosi się do innego typu naleśników:

  • Sekcja czerwona - do każdych zamówionych naleśników, dostaje się gratis naleśnika z dżemem truskawkowym.
  • Sekcja biała - do każdych zamówionych naleśników, dostaje się gratis naleśnika z twarogiem.
  • Sekcja brązowa - do każdych zamówionych naleśników, dostaje się gratis naleśnika z nutellą.
  • Sekcja tęczowa - tam odbywa się loteria, w wyniku której, każdy, kto coś zamówi, dostanie wylosowany rodzaj naleśnika gratis.

HistoriaEdytuj

Naleśnikarnia zawsze była bardzo znanym miejscem, ze względu na najlepsze naleśniki na Planecie Naleśników. Naleśnikowi Ludzie wbijali tam drzwiami i oknami, by móc ich skosztować. Wiodło im się dobrze, byli szczęśliwi i zadowoleni. Do czasu...

Pewnego dnia przez przypadek do jednego z naleśników dosypano zbyt wiele Pyłu Słodkości, który stał za tak wyśmienitym smakiem naleśników. Zamienił się on w Mistycznego Naleśnika Mocy, który zaczął terroryzowć wszystkich, którzy stołowali się w owej naleśnikarni. Mieszkańcy Planety nie wiedzieli, co z tym zrobić, aż nagle pojawił się pewien czarodziej. Zaczarował Naleśnikarnię, żeby nikt nie mógł jej znaleźć, a tym samym natknąć się na Naleśnika Mocy. I tak to miejsce stało się Zagubioną Naleśnikarnią.

Wkrótce potem okazało się, że można znaleźć Naleśnikarnię, ale jest to możliwe tylko przez przypadek. Ale na to czarodziej nie był w stanie nic poradzić.

Jednak z owym zaklęciem wiąże się coś jeszcze. Od tamtego czasu, każda zgubiona rzecz trafia do Zagubionej Naleśnikarni. Dlatego, gdy akurat szuka się zguby, to nigdzie jej nie ma.

Jako że jest to ogromny budynek, nie wszyscy, którzy go znaleźli natknęli się na Mistycznego Naleśnika Mocy, tylko szukali tam swoich zgubionych rzeczy. Jednak znajduje się tam ogromna ilość korytarzy i różnych rzeczy, przez co mało kiedy udaje się tam coś znaleźć. Dlatego większość osób, która zabrała się za szukanie, już nigdy nie wróciła.

Jedni znaleźli, co chcieli, ale wtedy już sami byli zgubieni, inni zmarli szukając, a jeszcze inni - szukają nadal.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki